кредиты онлайн онлайн кредит на карту кредит наличными
Bolechowo 750×200 – maj 2017

ALDI zmienia wystrój

Niemiecka firma ALDI wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie ANIKo. ANIKo ma pomóc klientom

w bardziej intuicyjnych zakupach. Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię ALDI na polskim rynku. Prace związane z wdrożeniem nowego formatu ruszyły w styczniu, jednak część sklepów została zmodernizowana już w 2017 roku. Pierwszymi lokalizacjami, w których można poznać koncept są Gliwice, Łódź, Warszawa i Wrocław. Do połowy lipca br., wszystkie sklepy sieci zostaną przebudowane. Koncept wizualny wdrażany w Polsce został zaprojektowany zgodnie z globalną strategią marki z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta.

 „Wraz ze zmianami oczekiwań klientów, zmienia się też nasza sieć. Przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanych produktów i atrakcyjnych cen, nowy koncept wizualny gwarantuje maksymalny komfort zakupów. Oferujemy dziś klientom dyskont w nowym znaczeniu tego słowa, przesuwając akcent mocno w kierunku jakości, nowoczesności i dbałości o detale” – komentuje Oktawian Torchała, Dyrektor Generalny ALDI Sp. z o.o.

W centrum nowej koncepcji jest świeżość, zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Przemyślana kolorystyka, zmiany w układzie asortymentu to elementy, na które klienci zwracają uwagę w pierwszej kolejności. Nowa koncepcja wizualna gwarantuje zachowanie szerokich alejek między regałami, do których sieć przyzwyczaiła swoich klientów.
Format zakłada też poprawę nawigacji. „Dzięki licznym udogodnieniom w formie oznaczeń kolorystycznych czy w postaci ikon, klient prowadzony jest kategoria po kategorii do interesujących go produktów” – komentuje Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu sieci ALDI w Polsce.

Kolejnym z założeń nowego konceptu wizualnego jest zagwarantowanie przyjaznej atmosfery zakupów. Nowa kolorystyka i motyw jasnego drewna, a także nowy system oświetlenia typu LED w połączeniu z większą ilością światła dziennego, skutkują nowoczesnym designem i odczuciem świeżości. „Wszystkie materiały wizualne stanowiące aranżację przestrzeni prezentują asortyment w apetycznej i realistycznej konwencji, a przestrzeń sklepu została wzbogacona o ciekawostki produktowe. W każdej lokalizacji zaprojektowano też dedykowany motyw regionalny w obszarze kasowym” – dodaje Agnieszka Barańska.

Nowy format zakłada również rewitalizację terenów zielonych oraz parkingu. Zaplanowano dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla rodzin z dziećmi. Dodatkowym udogodnieniem są koszyki zakupowe, a także mini-wózki zakupowe dla najmłodszych przewidziane na wyposażeniu wybranych sklepów, w zależności od lokalizacji.

chwilówki online przez Internet na Łowca Chwilówek to gwarancja szybkiej i bezpiecznej gotówki prosto na konto. 22 chwilówki w jednym miejscu, idealna chwilówka czeka dla Ciebie!
x

Zobasz także

Największy most w Polsce

W sobotę, 10 listopada o godz. 14:30 przecięto wstęgę na nowym moście na Wyspie Sobieszewskiej. ...

Wrocławska wizja miasta

Property Forum Wrocław: Miastotwórczy mixed-use. Czy Wrocław czeka na wielofunkcyjne, zintegrowane z miastem projekty? Filozofia ...

Most Gdański do przebudowy

PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały umowę ws. przebudowy konstrukcji pod jednym z dwóch torów kolejowego ...

Wiecha przy Pełczyńskiego

  Po spektakularnym, opisywanym prawie we wszystkich krajowych mediach, przesadzeniu przez NC Investment SA 29-tonowego ...

Powróci świetność pałacyku

Pałacyk przy ul. Gdańskiej we Wrocławiu został wybudowany w 1884 roku według projektu Alberta Graua ...