Bolechowo 750×200 – maj 2017

ALDI zmienia wystrój

Niemiecka firma ALDI wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie ANIKo. ANIKo ma pomóc klientom

w bardziej intuicyjnych zakupach. Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię ALDI na polskim rynku. Prace związane z wdrożeniem nowego formatu ruszyły w styczniu, jednak część sklepów została zmodernizowana już w 2017 roku. Pierwszymi lokalizacjami, w których można poznać koncept są Gliwice, Łódź, Warszawa i Wrocław. Do połowy lipca br., wszystkie sklepy sieci zostaną przebudowane. Koncept wizualny wdrażany w Polsce został zaprojektowany zgodnie z globalną strategią marki z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta.

 „Wraz ze zmianami oczekiwań klientów, zmienia się też nasza sieć. Przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanych produktów i atrakcyjnych cen, nowy koncept wizualny gwarantuje maksymalny komfort zakupów. Oferujemy dziś klientom dyskont w nowym znaczeniu tego słowa, przesuwając akcent mocno w kierunku jakości, nowoczesności i dbałości o detale” – komentuje Oktawian Torchała, Dyrektor Generalny ALDI Sp. z o.o.

W centrum nowej koncepcji jest świeżość, zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Przemyślana kolorystyka, zmiany w układzie asortymentu to elementy, na które klienci zwracają uwagę w pierwszej kolejności. Nowa koncepcja wizualna gwarantuje zachowanie szerokich alejek między regałami, do których sieć przyzwyczaiła swoich klientów.
Format zakłada też poprawę nawigacji. „Dzięki licznym udogodnieniom w formie oznaczeń kolorystycznych czy w postaci ikon, klient prowadzony jest kategoria po kategorii do interesujących go produktów” – komentuje Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu sieci ALDI w Polsce.

Kolejnym z założeń nowego konceptu wizualnego jest zagwarantowanie przyjaznej atmosfery zakupów. Nowa kolorystyka i motyw jasnego drewna, a także nowy system oświetlenia typu LED w połączeniu z większą ilością światła dziennego, skutkują nowoczesnym designem i odczuciem świeżości. „Wszystkie materiały wizualne stanowiące aranżację przestrzeni prezentują asortyment w apetycznej i realistycznej konwencji, a przestrzeń sklepu została wzbogacona o ciekawostki produktowe. W każdej lokalizacji zaprojektowano też dedykowany motyw regionalny w obszarze kasowym” – dodaje Agnieszka Barańska.

Nowy format zakłada również rewitalizację terenów zielonych oraz parkingu. Zaplanowano dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla rodzin z dziećmi. Dodatkowym udogodnieniem są koszyki zakupowe, a także mini-wózki zakupowe dla najmłodszych przewidziane na wyposażeniu wybranych sklepów, w zależności od lokalizacji.

x

Zobasz także

3.etap Nordic Mokotów

Fiński deweloper YIT wybrał generalnego wykonawcę trzeciego etapu osiedla Nordic Mokotów – została nim firma ...

Prywatny dom akademicki

Gdański Harward to jeden z najnowocześniejszych prywatnych domów studenckich w Trójmieście, który otwiera się już ...

Podziemne centrum Łodzi

Już wkrótce rozpocznie się budowa podziemnej ulicy w Nowym Centrum Łodzi. Wykonawca kończy przygotowywanie projektów ...

4 Design Days 2019

Rekordowe 4 Design Days 2019 500 prelegentów, ponad 10 tys. profesjonalistów, 25 tys. zwiedzających. Za ...

Zamiast Cepelii McDonald’s

Jedno z najbardziej charakterystycznych miejsc w ścisłym centrum Warszawy zmieni swoje oblicze. Modernistyczny pawilon Cepelii ...