Warta i Kredyt Bank realizują zintegrowaną kampanię marketingową kredytów i ubezpieczeń mieszkaniowych. W trakcie jesiennej promocji bankowo-ubezpieczeniowej oferty bank obniżył do 0,5% prowizję za udzielenie kredytu mieszkaniowego, a zniżka w składce ubezpieczenia może sięgać nawet 60%. Wspólna kampania stanowi kontynuację wiosennych działań promocyjnych i jest prowadzona pod tym samym hasłem: Bezpieczny Dom – cokolwiek się stanie, nic się nie stanie. Jej celem jest pokazanie komplementarnej oferty Kredyt Banku i Warty, które z racji wzajemnej współpracy i koncentracji na kliencie oferują dopasowane do jego potrzeb bezpieczne kredyty mieszkaniowe i wszechstronne ubezpieczenia mieszkań Warta Dom i Warta Dom Komfort.
Do kredytu mieszkaniowego dołączane jest bezpłatne ubezpieczenie na życie. Klienci mogą skorzystać z corocznych „wakacji” kredytowych – możliwości zawieszenia jeden raz w roku spłaty miesięcznej raty kapitałowo-odsetkowej. Można również wykupić ubezpieczenie na wypadek utraty pracy lub upadłości – gwarantujące stabilność finansową i bezpieczeństwo spłaty zobowiązań.
Atutem oferty ubezpieczeniowej mieszkań i domów jest szeroki zakres ochrony oparty na formule „all risks”, jak również pakiet usług assistance, który zapewnia sprawną organizację pomocy w sytuacjach awaryjnych w życiu codziennym. Ochroną ubezpieczeniową można objąć również domy w trakcie budowy.
Promocja cenowa kredytów mieszkaniowych trwa od 1 października do 30 listopada 2007 r. Z dodatkowych zniżek w składce ubezpieczeniowej Warta Dom i Warta Dom Komfort mogą skorzystać klienci, którzy zdecydują się na zawarcie ubezpieczenia w IV kWartale, czyli od 1 października do końca roku.