28 kwietnia bank Millennium rozpoczyna kampanię kredytów hipotecznych. Bank promuje nową ofertę kredytu hipotecznego – niską ratę, brak prowizji od udzielenia kredytu oraz proste refinansowanie. W reklamie weźmie udział niezwykle popularna gwiazda sceny muzycznej – zespół Feel. Zespół Feel udzieli bankowi Millennium medialnego wsparcia w realizacji wiosennej kampanii kredytu hipotecznego. Od 1 maja w TV publicznej i komercyjnej będzie można oglądać spoty z udziałem zespołu. Zarówno w reklamie telewizyjnej, jak i radiowej wykorzystano oryginalny utwór Feel pt. „Nasze słowa, nasze dni”. Piosenka doskonale oddaje treść przekazu reklamowego banku Millennium – radość i szczęście związane z posiadaniem własnego mieszkania; powroty do niego i tęsknota za nim to emocje, które towarzyszą każdemu z nas.
Najważniejsze elementy promocyjnej oferty kredytów hipotecznych w Millennium to: niska rata (398 złďŞ za każde 100 tys. zł kredytu), 0 proc. prowizji za udzielenie kredytu oraz proste refinansowanie. BKK