Finansowanie pomostowe

Kto kupi Piotra i Pawła

Po pół roku szukania inwestora strategicznego, sieć delikatesów Piotr i Paweł znalazła nowego właściciela.

Zarząd spółki chce w tym tygodniu oficjalnie ogłosić, kto nim będzie. Z nieoficjalnych informacji „Głosu Wielkopolskiego” wynika, że ostatecznie przejęciem firmy zainteresowane były dwie firmy.

Francuska sieć hipermarketów Auchan i Jeronimo Martins – właściciel sklepów Biedronka – właśnie te dwie marki były zainteresowane przejęciem poznańskiej sieci delikatesów Piotr i Paweł. Na kogo ostatecznie padł wybór? Zarząd spółki chce to zdradzić jeszcze w tym tygodniu. Jak dowiedział się „Głos Wielkopolski” to Jeronimo Martins zaproponowało wyższą cenę. Robert Krzak, członek rady nadzorczej Piotra i Pawła, w rozmowie z redakcją dlahandlu.pl zdementował jednak tę informację.

– Proces wyboru inwestora zaplanowany jest na okres do końca lipca 2018 roku. W maju otrzymaliśmy kilka wiążących oferty. Obecnie jesteśmy po ich analizie i w czerwcu będziemy prowadzić rozmowy dotyczące zamknięcia transakcji. Ze względu na przebieg procesu poszukiwania inwestora oraz ustalenia z zainteresowanymi stronami nie możemy poinformować, od kogo wpłynęły oferty. Informacje na temat procesu wyboru inwestora będziemy przekazywać na bieżąco – zaznaczył Robert Krzak.

Poszukiwania inwestora sieć rozpoczęła się w grudniu ubiegłego roku. W lutym tego roku spółka zawarła umowę z funduszem TFI Capital Partners, który wyposaża sieć Piotr i Paweł w gotówkę oraz instrumenty zabezpieczające możliwości prowadzenia działalności. Jednocześnie spółka cały czas optymalizuje działalność, zamykając nierentowne sklepy

Źródło:PropertyNews.pl

x

Zobasz także

Rowery czwartej generacji

Na 21 marca planowane jest uruchomienie systemu Poznańskiego Roweru Miejskiego czwartej generacji (PRM 4G). Trwają ...

Miejski Dworzec PKS

Radni miejscy zdecydowali o podziale spółki PKS Poznań S.A. Wydzielona część jej majątku – lokal ...

Golden Marketing Conference

W dniach od 19 do 20 marca na uczestników Golden Marketing Conference czeka ponad dwadzieścia ...

Strategia Polskich Mebli

Podczas największych targów meblowych w Polsce przedstawiono strategię marki dla polskiej branży meblarskiej, która ma ...

W Wiedniu to jest życie…

Po raz 10. z rzędu Wiedeń uznany został za najlepsze miejsce do życia w rankingu ...