Ci, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzą zapewne czerwoną pieczątkę z napisem „Zmień adres”. Tym razem jednak, zamiast kontrowersyjnych postaci sąsiada-zbira, tępego dzielnicowego i zrelaksowanego gospodarza domu, za zmianą adresu przemawiają niezbyt fortunnie wybrane na miejsce zamieszkania ulice. Ci, którzy zapamiętali wiosenną odsłonę kampanii, kojarzą zapewne czerwoną pieczątkę z napisem „Zmień adres”. Tym razem jednak, zamiast kontrowersyjnych postaci sąsiada-zbira, tępego dzielnicowego i zrelaksowanego gospodarza domu, za zmianą adresu przemawiają niezbyt fortunnie wybrane na miejsce zamieszkania ulice.
Tak oto, z pomocą kredytu hipotecznego banku DOM można przeprowadzić się z Głośnej na Cichą, z Ciasnej na Przestrzenną i oczywiście ze Wspólnej na Własną.
Tak skonstruowany przekaz odwołuje się do realnych potrzeb, dla realizacji których kredytobiorcy zaciągają kredyt hipoteczny, a więc chęci polepszenia warunków mieszkaniowych i komfortu życia. Potrzeby te zaspokoić można zaciągając kredyt hipoteczny w banku, który dzięki specjalizacji w dziedzinie hipotek zapewnia profesjonalne i rzetelne doradztwo. Jak wykazały badania marketingowe, profesjonalizm Doradców Kredytowych, wynikający ze specjalizacji i bogatego doświadczenia stanowi istotną cechę instytucji, w której zaciąga się kredyt hipoteczny.
Kampania ma charakter wizerunkowy, zaś jej celem jest ugruntowanie postrzegania marki banku jako sprzedającego wyłącznie kredyty hipoteczne. Hasło „DOM – bank kredytów hipotecznych” z jednej strony mówić ma właśnie o wyspecjalizowanym charakterze działalności biznesowej banku, z drugiej zaś sugerować różnorodność i elastyczność rozwiązań kredytowych oferowanych przez DOM.
Z uwagi na printowy charakter kampanii, główne jej medium stanowić będzie outdoor (nośniki formatu 6×3). Jego uzupełnieniem i wzmocnieniem w wybranych miastach będzie ekspozycja reklam wielkoformatowych oraz bus board.
Kampania obejmować będzie również prasę, w tym wybrane dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, prasę budowlaną oraz lokalną.