Inwestycja przyciąga uwagę nie tylko swoim nowoczesnym wyglądem ale także udogodnieniami dla pasażerów.
Na węźle znajduje się ogrzewana poczekalnia, jak również toaleta. Jest również przygotowane miejsce przeznaczone dla dyżurów Punktu Obsługi Klienta, który na stałe funkcjonuje na terenie Zakładu Komunalnego w Kleszczewie (jak również na węźle na Ratajach) – tutaj przewidziano (w wyznaczone dni) możliwość zakupu karty PEKA, czy uzyskania informacji interesujących pasażerów. Bieżąca informacja na temat godzin odjazdów autobusów będzie prezentowana na aktywnej tablicy umieszczonej na peronie. Kierowcy mogą zostawić swoje auta na parkingu przygotowanym dla 56 pojazdów. Jest oczywiście też miejsce dla rowerów, wiata pomieści 30 jednośladów.
Inwestycja jest realizowana z udziałem środków unijnych – z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, programu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Miasta Poznania.