W piątek 8 maja o godz. 11 Jacek Bogusławski – Członek Zarządu Województwa Wielkopolskiego spotka się online z przedstawicielami branży turystycznej z całej Wielkopolski. Podczas webinarium, którego organizatorem jest Wielkopolska Organizacja Turystyczna, zostaną zaprezentowane formy pomocy finansowej, oferowanej przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego oraz wsparcia promocyjnego dla usługodawców turystycznych. W spotkaniu wezmą udział także przedstawiciele wielkopolskich agencji rozwoju, którzy opowiedzą o programach pomocowych.
Cykl webinariów kierowanych do hotelarzy oraz innych przedsiębiorców branży turystycznej trwa już drugi tydzień. Dotychczas na zaproszenie Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej z przedsiębiorcami spotykali się marketingowcy, szefowie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i Polskiego Holdingu Hotelowego.
Jutro o godzinie 11 WOT zaprasza na kolejny z cyklu webinariów, który ma pomóc turystyce przetrwać kryzys związany z pandemią koronawirusa. Jacek Bogusławski opowie szerzej m.in. o zapowiadanym 60-milionowym wsparciu ze środków unijnych dla wielkopolskich firm. Wraz z nim wystąpią Hubert Zobel – Prezes Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju, Krzysztof Len – Prezes Funduszu Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego SA, Rafał Zdzierela – Dyrektor WARP w Pile oraz Renata Jańczak – kierownik Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich ARR w Koninie.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagana jest jedynie wcześniejsza rejestracja na stronie www.wot.org.pl. Na niej można znaleźć również więcej szczegółów oraz informacje na temat pozostałych szkoleń z cyklu. Wszystkie osoby, które uczestniczyć będą w minimum 60% realizowanych webinariów, otrzymają certyfikaty.
Webinaria to jedna z wielu inicjatyw realizowanych przez Wielkopolską Organizację Turystyczną przy wsparciu Samorządu Województwa Wielkopolskiego. Opublikowano właśnie na stronie WOT specjalne wydawnictwo poświęcone walce z kryzysem w turystyce. Zebrano w nim wyniki badań z całego świata oraz prognozy i liczne porady dla obiektów prowadzących działalność turystyczną. W Internecie trwają też kampanie promocyjne, których rozmach będzie wzrastał wraz ze znoszeniem kolejnych obostrzeń.