Promocja e-mobilności

Najciekawsze pomysł na promocję elektromobilności w mediach będą mogły uzyskać dofinansowanie z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Budżet programu wynosi 5 mln zł, a nabór wniosków ruszy 25 listopada.

Są pieniądze na promocję elektromobilności
NFOŚiGW wskazał, że zgłaszane projekty powinny mieć formę kampanii cross-mediowych (fot. shutterstock)

Fundusz poinformował, że nabór, który rozpocznie się 25 listopada, potrwa do 14 grudnia br. Będzie on miał formę konkursu, co oznacza, że dofinansowane zostaną te przedsięwzięcia, które otrzymają największą liczbę punktów. Nie obowiązuje zasada „kto pierwszy ten lepszy” – wyjaśniono.

NFOŚiGW wskazał, że zgłaszane projekty powinny mieć formę kampanii cross-mediowych, czyli realizowanych z wykorzystaniem mediów tradycyjnych i internetu. Kampanie miałyby się rozpocząć w pierwszym kwartale 2021 roku (preferowany start to styczeń) i powinny trwać pół roku.

x

Zobasz także

E-samochody z Jaworzna

Fabryka Izery, polskiego samochodu elektrycznego, powstanie w Jaworznie w woj. śląskim. Dziś podpisano memorandum dotyczące ...

Ładowanie pod latarnią

W Gdyni działa już pierwsza ładowarka dla samochodów elektrycznych, która korzysta z infrastruktury ulicznej latarni. ...

Samorządowy test aut

Łódzki urząd miasta i miejskie spółki będą testować auta elektryczne. Wyniki badania posłużą do porównania ...

Fotowoltaniczne dachy

Naukowcy z Austrii, Niemiec i Szwajcarii pracują nad koncepcją farm fotowoltaicznych wzniesionych nad autostradami. Chcą ...

Kolej na e-rower?

Ostanie lata to prawdziwy boom na rowery miejskie, czego efektem są kolejne systemy pojawiające się ...