Najciekawsze pomysł na promocję elektromobilności w mediach będą mogły uzyskać dofinansowanie z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Budżet programu wynosi 5 mln zł, a nabór wniosków ruszy 25 listopada.
Są pieniądze na promocję elektromobilności
NFOŚiGW wskazał, że zgłaszane projekty powinny mieć formę kampanii cross-mediowych (fot. shutterstock)
Fundusz poinformował, że nabór, który rozpocznie się 25 listopada, potrwa do 14 grudnia br. Będzie on miał formę konkursu, co oznacza, że dofinansowane zostaną te przedsięwzięcia, które otrzymają największą liczbę punktów. Nie obowiązuje zasada „kto pierwszy ten lepszy” – wyjaśniono.
NFOŚiGW wskazał, że zgłaszane projekty powinny mieć formę kampanii cross-mediowych, czyli realizowanych z wykorzystaniem mediów tradycyjnych i internetu. Kampanie miałyby się rozpocząć w pierwszym kwartale 2021 roku (preferowany start to styczeń) i powinny trwać pół roku.