Ładowarki emu.energy

Sztuka promuje koparki

Dekpol opracował unikatową kampanię promującą łyżki do koparek. Jako wiodący temat przekazu wykorzystano hasło PERFECT SHAPE. Kreacja wiąże ciężkie stalowe produkty ze sztuką, która inspiruje m.in. poprzez muzykę, taniec, rzeźbę i malarstwo. Kampania wspiera spółkę podczas największych światowych targów maszyn budowlanych Bauma 2019 odbywających się w Monachium.

Celem kampanii jest promocja firmy na największych targach budowlanych na świecie Bauma 2019. „Nie chcieliśmy jednak pokazywać stalowych łyżek w standardowy sposób począwszy od projektu, poprzez cięcie i wyginanie stali, spawanie, aż po użytkowanie w warunkach roboczych. Takie podejście było dla nas zbyt oczywiste. Chcieliśmy czegoś dokładnie na odwrót, co byłoby niestandardowe. Po przeanalizowaniu wszystkich atrybutów naszych produktów, wybraliśmy wiodący temat kampanii czyli PERFECT SHAPE”- mówi Dariusz Radtke, Dyrektor ds. Marketingu w Dekpol.

Idealny kształt łyżki wpływa na efektywność użytkowania. Pełniejszy załadunek, mniejsza liczba cykli załadowczych, krótszy czas pracy i realizacji zleceń to tylko kilka przykładowych korzyści. Pozytywne skutki oddziałują jednak znacznie dalej. Krótszy czas pracy maszyn to także mniejsze zużycie paliwa i ograniczona emisja spalin.

x

Zobasz także

Zielone przystanki

Na przełomie czerwca i lipca w Białymstoku mają powstać zielone przystanki autobusowe. Miasto ogłosiło przetarg ...

Drapacze chmur wracają

Warsaw Trade Tower, jeden z najstarszych wieżowców biurowych w Warszawie, zbudowany w latach 1997 – ...

Panattoni w Gorzowie

Panattoni Europe, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie, zapowiada realizację Panattoni Park Gorzów Wielkopolski. Inwestycja ...

Open House Gdynia

W piątej edycji Open House Gdynia architektura zyska swój pierwotny, cielesny charakter, uruchamiając wszystkie pięć ...

Wysiedlanie Kotliny Kłodzkiej

Prawie 2,5 tys. mieszkańców Kotliny Kłodzkiej do wysiedlenia? W miejscu kilku wiosek mogą powstać poldery ...