Fotografia wnętrz
Finansowanie pomostowe

Sztuka promuje koparki

Dekpol opracował unikatową kampanię promującą łyżki do koparek. Jako wiodący temat przekazu wykorzystano hasło PERFECT SHAPE. Kreacja wiąże ciężkie stalowe produkty ze sztuką, która inspiruje m.in. poprzez muzykę, taniec, rzeźbę i malarstwo. Kampania wspiera spółkę podczas największych światowych targów maszyn budowlanych Bauma 2019 odbywających się w Monachium.

Celem kampanii jest promocja firmy na największych targach budowlanych na świecie Bauma 2019. „Nie chcieliśmy jednak pokazywać stalowych łyżek w standardowy sposób począwszy od projektu, poprzez cięcie i wyginanie stali, spawanie, aż po użytkowanie w warunkach roboczych. Takie podejście było dla nas zbyt oczywiste. Chcieliśmy czegoś dokładnie na odwrót, co byłoby niestandardowe. Po przeanalizowaniu wszystkich atrybutów naszych produktów, wybraliśmy wiodący temat kampanii czyli PERFECT SHAPE”- mówi Dariusz Radtke, Dyrektor ds. Marketingu w Dekpol.

Idealny kształt łyżki wpływa na efektywność użytkowania. Pełniejszy załadunek, mniejsza liczba cykli załadowczych, krótszy czas pracy i realizacji zleceń to tylko kilka przykładowych korzyści. Pozytywne skutki oddziałują jednak znacznie dalej. Krótszy czas pracy maszyn to także mniejsze zużycie paliwa i ograniczona emisja spalin.

x

Zobasz także

Olivia Star najwyższa

Olivia Star z najwyższym punktem widokowym w Polsce Północnej ruszyła 18 lipca. System rezerwacyjny został ...

Zielone przystanki w Toruniu

Na budowanym węźle przesiadkowym w al. św. Jana Pawła II powstanie pierwszy w Toruniu „zielony ...

Śląski Dom Optymalny

Budowa modelowego Domu Optymalnego w Radostawicach na Śląsku postępuje dużymi krokami. Wnętrza są już niemal ...

Apel do zakochanych

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta Wrocławia przekazał wykonawcy most Tumski do remontu. Został zamknięty 16 ...

Refulacja plaż

Kończy się pierwszy etap refulacji w Ostrowie. Plaże o szerokości przekraczającej 100 metrów od wejścia ...