Ukraina

Sztuka promuje koparki

Dekpol opracował unikatową kampanię promującą łyżki do koparek. Jako wiodący temat przekazu wykorzystano hasło PERFECT SHAPE. Kreacja wiąże ciężkie stalowe produkty ze sztuką, która inspiruje m.in. poprzez muzykę, taniec, rzeźbę i malarstwo. Kampania wspiera spółkę podczas największych światowych targów maszyn budowlanych Bauma 2019 odbywających się w Monachium.

Celem kampanii jest promocja firmy na największych targach budowlanych na świecie Bauma 2019. „Nie chcieliśmy jednak pokazywać stalowych łyżek w standardowy sposób począwszy od projektu, poprzez cięcie i wyginanie stali, spawanie, aż po użytkowanie w warunkach roboczych. Takie podejście było dla nas zbyt oczywiste. Chcieliśmy czegoś dokładnie na odwrót, co byłoby niestandardowe. Po przeanalizowaniu wszystkich atrybutów naszych produktów, wybraliśmy wiodący temat kampanii czyli PERFECT SHAPE”- mówi Dariusz Radtke, Dyrektor ds. Marketingu w Dekpol.

Idealny kształt łyżki wpływa na efektywność użytkowania. Pełniejszy załadunek, mniejsza liczba cykli załadowczych, krótszy czas pracy i realizacji zleceń to tylko kilka przykładowych korzyści. Pozytywne skutki oddziałują jednak znacznie dalej. Krótszy czas pracy maszyn to także mniejsze zużycie paliwa i ograniczona emisja spalin.

x

Zobasz także

Najdłuższy tunel w Polsce

Na kolejowym odcinku Limanowa – Nowy Sącz powstanie najdłuższy w Polsce tunel o długości 3,8 ...

Twórcze centrum na Podlasiu

Nowe miejsca do pracy twórczej i prowadzenia warsztatów artystycznych znalazły się w wyremontowanej zabytkowej kamienicy ...

Koszary Dragonów w Olsztynie

Na początku roku władze stolicy Warmii i Mazur ogłosiły plany zlokalizowania w jednym z pokoszarowych ...

Łowicz z nowym dworcem

Mieszkańcy Łowicza i pasażerowie czekali na ten moment nieco ponad dwa lata. Tyle trwały prace ...

Kres marzeń o stadionie

Przed wyborami rząd PiS zapewniał o udzieleniu dofinansowania na inwestycje sportowe, tymczasem minister sportu w ...