Fotografia wnętrz

Sztuka promuje koparki

Dekpol opracował unikatową kampanię promującą łyżki do koparek. Jako wiodący temat przekazu wykorzystano hasło PERFECT SHAPE. Kreacja wiąże ciężkie stalowe produkty ze sztuką, która inspiruje m.in. poprzez muzykę, taniec, rzeźbę i malarstwo. Kampania wspiera spółkę podczas największych światowych targów maszyn budowlanych Bauma 2019 odbywających się w Monachium.

Celem kampanii jest promocja firmy na największych targach budowlanych na świecie Bauma 2019. „Nie chcieliśmy jednak pokazywać stalowych łyżek w standardowy sposób począwszy od projektu, poprzez cięcie i wyginanie stali, spawanie, aż po użytkowanie w warunkach roboczych. Takie podejście było dla nas zbyt oczywiste. Chcieliśmy czegoś dokładnie na odwrót, co byłoby niestandardowe. Po przeanalizowaniu wszystkich atrybutów naszych produktów, wybraliśmy wiodący temat kampanii czyli PERFECT SHAPE”- mówi Dariusz Radtke, Dyrektor ds. Marketingu w Dekpol.

Idealny kształt łyżki wpływa na efektywność użytkowania. Pełniejszy załadunek, mniejsza liczba cykli załadowczych, krótszy czas pracy i realizacji zleceń to tylko kilka przykładowych korzyści. Pozytywne skutki oddziałują jednak znacznie dalej. Krótszy czas pracy maszyn to także mniejsze zużycie paliwa i ograniczona emisja spalin.

x

Zobasz także

Urósł na 195 metrów

Budowany na warszawskiej Woli Skyliner osiągnął właśnie docelową wysokość 195 metrów wysokości. Inwestycja firmy Kerimpol ...

Modernizm wróci do Chełma

Dobiegają końca prace projektowe dworca w Chełmie. Modernistyczny, przestrzenny, nowoczesny i … skąpany w zieleni ...

Bunkier za złotówkę

Bunkier w Gdyni „do wzięcia”. Właściciele oddadzą go nawet za złotówkę. Dziś bunkier znajduje się ...

Kraków nie kosi traw

Krakowski Zarząd Zieleni Miejskiej już ogłosił zawieszenie koszenia trawników z powodu suszy. w zeszłym roku ...

Nieodwracalne straty

Straty przyrodnicze spowodowane pożarem w Biebrzańskim Parku Narodowym są nie do odrobienia, ale na ich ...