Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa mieszkaniowego Kredytu Domowego Polbanku. Jej celem jest podkreślenie atrakcyjnych warunków udzielania kredytu, wynikających zarówno ze sposobu obliczania zdolności kredytowej, jak i oprocentowania. – Poprzez kampanię chcemy pokazać, że Kredyt Domowy Polbanku pozwala klientom spełnić swoje marzenia o własnym M i kupić mieszkanie większe niż się spodziewali. Wyjątkowo atrakcyjne warunki przyznawania kredytu oraz indywidualne podejście Polbanku do każdego z klientów, umożliwiają im uzyskanie jednej z najwyższych w tej chwili na rynku kwot kredytu – mówi Paweł Maliszewski, dyrektor marketingu. Innymi słowy z Kredytem Domowym w Polbanku każde marzenie staje się realne – dodaje.
Poza podkreślaną w kampanii wyższą niż w innych bankach zdolnością kredytową, Kredyt Domowy charakteryzuje się także konkurencyjnym oprocentowaniem oraz brakiem prowizji za jego przyznanie (dotyczy wniosków złożonych do 31. 12. 2007 r. z wyjątkiem kredytu hipotecznego na dowolny cel – tzw. pożyczki hipotecznej). Nowej kampanii towarzyszy również zmiana okresu kredytowania – został wydłużony z 35 aż do 40 lat oraz podwyższenie wieku kredytobiorcy do 75 lat. Co więcej, Polbank akceptuje dochody pochodzące z różnych źródeł (umowa o pracę, działalność gospodarcza, umowy zlecenia / o dzieło, emerytura) oraz nie wymaga ubezpieczenia niskiego wkładu własnego.