Ukraina

Nowe marki w Showroomie na Ławicy

Nie 17, jak dotychczas, a już 24 modele 3D, prezentujące usługi i produkty poznańskich marek, mogą oglądać turyści i inwestorzy lądujący na lotnisku Poznań-Ławica. – To przykład, że Konsorcjum Marki Poznań się rozwija, a firmy coraz częściej włączają się w realizowane projekty – mówi Jakub Jędrzejewski, zastępca prezydenta Poznania, który na poznańskim lotnisku spotkał się z przedstawicielami poznańskich firm. – Cieszę się, że miasto w ramach projektu zbudowało trwałe relacje ze znanymi i cenionymi na rynku firmami, które właśnie w stolicy Wielkopolski osiągnęły swój sukces. Wierzę, że współpraca z firmami nadal będzie wielowymiarowa, a realizowane wspólnie działania będą miały nie tylko charakter biznesowy, ale też kulturalny, czy społeczny.
Showroom, czyli wystawa pokazująca symbole poznańskiej przedsiębiorczości, na poznańskim lotnisku Ławica, a dokładniej w hali przylotów, gdzie dobiera się bagaże, stanął w listopadzie ubiegłego roku z inicjatywy Biura Promocji Miasta. Wtedy w inauguracji projektu udział wzięło 17 marek, a swoje produkty i usługi prezentowały firmy: Alba Thyment, Allegro, Apart, Aquanet, Arjohuntleigh, Bridgestone Poznań, Centra, Ciber, Enea, INEA, Internetowy Kantor, NIVEA Polska, Port Lotniczy Poznań-Ławica, SGB Bank, Solaris, Volkswagen Samochody Użytkowe i Żabka.
– Inaugurując Showroom chcieliśmy zaprezentować biznesowy kod DNA Poznania, czyli pokazać nasze miasto przez pryzmat firm, które mają tutaj swoje siedziby i unikatowych produktów, które tworzą – wyjaśnia Jakub Król, p.o. zastępcy dyrektora Biura Promocji Miasta.
W początku kwietnia do Showroomu dołączyły kolejne marki – każda z własnym, wyjątkowym eksponatem, wykonanym w technice druku 3D, które powstały przy współpracy z poznańskimi startupami. Na wschodniej ścianie hali przylotów swoje produkty zaprezentują: WKlaster, GlaxoSmithKline, Grecos, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Rehasport, TPA Horwath, ZETO. Tym razem będzie to m.in. leżak, tabletki na przeziębienie, czy poznańska Iglica. Obok gablot umieszczone zostały monitory, na których pojawią się najważniejsze informacje o firmach w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim.
– TPA Horwath przystąpiła do Konsorcjum Marki Poznań, bo chcemy angażować się w projekty oraz procesy zmieniające Poznań i okolice. Udział w Showroomie i innych przedsięwzięciach realizowanych w ramach tej platformy to inwestycja w przyszłość, a także przyjemność i zaszczyt współpracy z innymi firmami na różnych płaszczyznach – mówi Wojciech Sztuba, partner zarządzający TPA Horwath.
W sumie w Showroomie prezentować się będą 24 marki, a wystawa dostępna będzie do końca 2016 roku.

Foto UMP

x

Zobasz także

Zamkną Most Dworcowy

Zapowiedziano remont ważnego torowiska. To dwa miesiące utrudnień również dla kierowców!   Zdjęcie ilustracyjne, archiwum ...

Co z działką przy Szkolnej

Radny Andrzej Rataj złożył interpelację w sprawie sytuacji i przyszłości zabytkowych zabudowań dawnego szpitala miejskiego ...

Woodrow i Foch uhonorowani

Uroczystość poświęcona pamięci 28. prezydenta Stanów Zjednoczonych – Thomasa Woodrowa Wilsona – odbyła się 2 ...

Budujemy Nasze Muzeum

Wmurowanie kamienia węgielnego pod Muzeum Powstania Wielkopolskiego Na placu budowy Muzeum Powstania Wielkopolskiego odbyła się ...

Rozbiórka Galerii Malta

Galeria Malta znika z miejskiego krajobrazu. Rozpoczęła się rozbiórka konstrukcji budynku W czwartek rozpoczęła się ...