Salon domu mody Peek&Cloppenburg został właśnie otwarty w Centrum Handlowym Poznań City Center. Na powierzchni 4500 m kw. znajduje się odzież i dodatki światowych marek, od segmentu casual aż po półkę premium. Salon ten jest 10. obiektem w Polsce a pierwszym w Poznaniu.
Marka Peek&Cloppenburg działa już ponad 110 lat i wciąż przenosi awangardę mody i najlepsze stylizacje z wybiegów na ulice handlowe europejskich miast. Gama sprzedawanych produktów w 45 salonach w Europie sięga od ekskluzywnych dzieł projektantów, przez sprawdzone i popularne marki, po ofertę międzynarodowych sieci odzieżowych.
Peek&Cloppenburg jest największym modowy najemcą na terenie PCC, dlatego też do jego potrzeb dostosowana została część powierzchni galerii. Otwarcie Peek&Cloppenburg jest zwieńczeniem prac modernizacyjnych rozpoczętych w marcu tego roku, które obejmowały nie tylko dostosowanie powierzchni do nowego najemcy, ale również zmianę kolorystyki i układu funkcjonalnego.
Salony Peek&Cloppenburg z założenia mają być niebanalne zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Dla firmy ważne jest, by stanowiły źródło przyjemności zarówno z zakupów, jak i z samego otoczenia, w którym są robione. Poznański salon został zaprojektowany i zaaranżowany zgodnie z najnowszymi architektonicznymi trendami, stąd np. przeszklenia w postaci elewacji, która stanowi jednocześnie witrynę salonu. Otwarcie Peek&Cloppenburg to początek „Stylowej jesieni” w Poznań City Center i wielu atrakcji dla jego klientów.
Peek&Cloppenburg
Pierwsze niemieckie sklepy Peek&Cloppenburg otwarto w Berlinie i Düsseldorfie w roku 1901. Rodzinny biznes Johanna Theodora Peeka i Heinricha Cloppenberga przeobraził się w markę o ugruntowanej pozycji, która zarządza sklepami w aż 15 krajach.
W Polsce Peek&Cloppenburg pojawił się po raz pierwszy w 2002 roku.