Ukraina

Pradery to HOMEPARK

Parki handlowe Pradery, mieszczące się w Jankach, na Targówku oraz poznańskim Franowie i w katowickiej Rawie, zmieniają nazwę na HOMEPARK.

Rebranding obejmuje także nowe logo, identyfikację wizualną, zmianę stron internetowych oraz wprowadzenie nowej kampanii reklamowej.

Zmiana nazwy parków handlowych Pradery jest konsekwencją umowy zawartej podczas zakupu obiektów od IKEA Centers. Rebranding obejmuje całe nabyte dotychczas portfolio, składające się z 17 obiektów w Polsce, Niemczech i Francji. Pradera, wraz z BNP Paribas Real Estate, które zarządza obiektami HOMEPARK w Europie, zapowiadają sukcesywną pracę nad budowaniem wartości przejętego portfolio i podnoszeniem atrakcyjności tych obiektów zarówno dla klientów, jak i najemców.

HOMEPARK będzie miejscem zakupów dla osób dbających o dom i własne otoczenie, pokazującym przestrzeń życiową w sposób praktyczny, wygodny i niezobowiązujący. HOMEPARK skupia specjalistyczne i popularne marki, oferujące szerokie spektrum produktów potrzebnych do aranżacji, wystroju i funkcjonowania domu. Jest to park handlowy o unikalnej kompozycji portfolio, który oprócz szerokiej oferty w zakresie wystroju wnętrz, proponuje także rozsądny wybór artykułów spożywczych, oferty gastronomicznej, sprzętu RTV oraz asortymentu modowego. – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera, będącej właścicielem marki HOMEPARK.

Powyższy przekaz komunikować będzie także nowa kampania reklamowa obiektów HOMEPARK, realizowana przez Firmę Reklamową KUC, pod hasłem „Domowe Historie”. Przyjazne, ciepłe i pełne pozytywnych emocji grafiki przedstawiające ujęcia znane doskonale z rodzinnych domów, mają za zadanie zbudować wizerunek marki HOMEPARK, jako bliskiej codziennego życia i rozumiejącej prawdziwych ludzi.

Zależy nam na stworzeniu miejsc odpowiadających potrzebom nowoczesnych konsumentów, co jest równoznaczne z takim wykorzystaniem potencjału rynkowego tych lokalizacji i obiektów, które zapewni wzrost ich  atrakcyjności, a w konsekwencji wartości dla właściciela. Zmiana nazwy i logo to pierwszy krok w  długofalowej strategii zarządzania marką HOMEPARK. – dodaje Michał Pszkit, Dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami, Europa Środkowo-Wschodnia, BNP Paribas Real Estate Poland.

x

Zobasz także

Miliard z KPO dla gmin

Blisko 870 mln zł z KPO na sporządzenie planów ogólnych w gminach. Wkrótce nabór wniosków ...

Czy w Koninie będą atomówki

Bruksela stawia na całkowitą dekarbonizację sektora energetycznego do 2040 roku i praktyczne wyeliminowanie generacji z ...

Olbrzymi hotel nad Maltą

Wielki i długi na 150 metrów hotel w poprzek stoku nad Jeziorem Maltańskim w Poznaniu ...

Miasto kupiło kino

Kino Pionier ma zostać kupione przez miasto – zdecydowali radni Szczecina. To jedno z najstarszych ...

Nie chcą rozbiórki GH Malta

  Trzy podmioty zaskarżyły pozwolenie na zburzenie centrum handlowego w Poznaniu. Zgodę, na wniosek właściciela, ...