кредиты онлайн онлайн кредит на карту кредит наличными
Bolechowo 750×200 – maj 2017

Pradery to HOMEPARK

Parki handlowe Pradery, mieszczące się w Jankach, na Targówku oraz poznańskim Franowie i w katowickiej Rawie, zmieniają nazwę na HOMEPARK.

Rebranding obejmuje także nowe logo, identyfikację wizualną, zmianę stron internetowych oraz wprowadzenie nowej kampanii reklamowej.

Zmiana nazwy parków handlowych Pradery jest konsekwencją umowy zawartej podczas zakupu obiektów od IKEA Centers. Rebranding obejmuje całe nabyte dotychczas portfolio, składające się z 17 obiektów w Polsce, Niemczech i Francji. Pradera, wraz z BNP Paribas Real Estate, które zarządza obiektami HOMEPARK w Europie, zapowiadają sukcesywną pracę nad budowaniem wartości przejętego portfolio i podnoszeniem atrakcyjności tych obiektów zarówno dla klientów, jak i najemców.

HOMEPARK będzie miejscem zakupów dla osób dbających o dom i własne otoczenie, pokazującym przestrzeń życiową w sposób praktyczny, wygodny i niezobowiązujący. HOMEPARK skupia specjalistyczne i popularne marki, oferujące szerokie spektrum produktów potrzebnych do aranżacji, wystroju i funkcjonowania domu. Jest to park handlowy o unikalnej kompozycji portfolio, który oprócz szerokiej oferty w zakresie wystroju wnętrz, proponuje także rozsądny wybór artykułów spożywczych, oferty gastronomicznej, sprzętu RTV oraz asortymentu modowego. – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera, będącej właścicielem marki HOMEPARK.

Powyższy przekaz komunikować będzie także nowa kampania reklamowa obiektów HOMEPARK, realizowana przez Firmę Reklamową KUC, pod hasłem „Domowe Historie”. Przyjazne, ciepłe i pełne pozytywnych emocji grafiki przedstawiające ujęcia znane doskonale z rodzinnych domów, mają za zadanie zbudować wizerunek marki HOMEPARK, jako bliskiej codziennego życia i rozumiejącej prawdziwych ludzi.

Zależy nam na stworzeniu miejsc odpowiadających potrzebom nowoczesnych konsumentów, co jest równoznaczne z takim wykorzystaniem potencjału rynkowego tych lokalizacji i obiektów, które zapewni wzrost ich  atrakcyjności, a w konsekwencji wartości dla właściciela. Zmiana nazwy i logo to pierwszy krok w  długofalowej strategii zarządzania marką HOMEPARK. – dodaje Michał Pszkit, Dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami, Europa Środkowo-Wschodnia, BNP Paribas Real Estate Poland.

chwilówki online przez Internet na Łowca Chwilówek to gwarancja szybkiej i bezpiecznej gotówki prosto na konto. 22 chwilówki w jednym miejscu, idealna chwilówka czeka dla Ciebie!
x

Zobasz także

Budują hotel na Ławicy

Akt erekcyjny już podpisany, wmurowano też kamień węgielny, jest to początek procesu budowy pierwszego hotelu ...

Hotele wzbogacają samorządy

Polacy coraz chętniej podróżują. Korzysta branża i miasta. Hotele i poszerzanie bazy oraz atrakcji turystycznych ...

Altus z Poznania w „10”

Property.news. pl sporządził ranking 10 najciekawszych nowo otwartych hoteli w Polsce. Wśród nich jest poznański ...

12 mln. m. kw. galerii

Z zakupowej mapy Polski przygotowanej przez CBRE wynika, że zakupową stolicą Polski jest Warszawa, w ...

Panattoni Trójmieście

Panattoni Europe, lider rynku powierzchni przemysłowych w Europie, finiszuje z uruchomieniem czwartego centrum dystrybucyjnego w ...