Pradery to HOMEPARK

Parki handlowe Pradery, mieszczące się w Jankach, na Targówku oraz poznańskim Franowie i w katowickiej Rawie, zmieniają nazwę na HOMEPARK.

Rebranding obejmuje także nowe logo, identyfikację wizualną, zmianę stron internetowych oraz wprowadzenie nowej kampanii reklamowej.

Zmiana nazwy parków handlowych Pradery jest konsekwencją umowy zawartej podczas zakupu obiektów od IKEA Centers. Rebranding obejmuje całe nabyte dotychczas portfolio, składające się z 17 obiektów w Polsce, Niemczech i Francji. Pradera, wraz z BNP Paribas Real Estate, które zarządza obiektami HOMEPARK w Europie, zapowiadają sukcesywną pracę nad budowaniem wartości przejętego portfolio i podnoszeniem atrakcyjności tych obiektów zarówno dla klientów, jak i najemców.

HOMEPARK będzie miejscem zakupów dla osób dbających o dom i własne otoczenie, pokazującym przestrzeń życiową w sposób praktyczny, wygodny i niezobowiązujący. HOMEPARK skupia specjalistyczne i popularne marki, oferujące szerokie spektrum produktów potrzebnych do aranżacji, wystroju i funkcjonowania domu. Jest to park handlowy o unikalnej kompozycji portfolio, który oprócz szerokiej oferty w zakresie wystroju wnętrz, proponuje także rozsądny wybór artykułów spożywczych, oferty gastronomicznej, sprzętu RTV oraz asortymentu modowego. – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera, będącej właścicielem marki HOMEPARK.

Powyższy przekaz komunikować będzie także nowa kampania reklamowa obiektów HOMEPARK, realizowana przez Firmę Reklamową KUC, pod hasłem „Domowe Historie”. Przyjazne, ciepłe i pełne pozytywnych emocji grafiki przedstawiające ujęcia znane doskonale z rodzinnych domów, mają za zadanie zbudować wizerunek marki HOMEPARK, jako bliskiej codziennego życia i rozumiejącej prawdziwych ludzi.

Zależy nam na stworzeniu miejsc odpowiadających potrzebom nowoczesnych konsumentów, co jest równoznaczne z takim wykorzystaniem potencjału rynkowego tych lokalizacji i obiektów, które zapewni wzrost ich  atrakcyjności, a w konsekwencji wartości dla właściciela. Zmiana nazwy i logo to pierwszy krok w  długofalowej strategii zarządzania marką HOMEPARK. – dodaje Michał Pszkit, Dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami, Europa Środkowo-Wschodnia, BNP Paribas Real Estate Poland.

x

Zobasz także

Biuro na wymiar

Wyjątkowe oczekiwania firmy względem powierzchni i lokalizacji biura w pełni zaspokoić może tylko projekt realizowany ...

Lokatorzy Business Garden

Vastint Poland podpisał pięć umów najmu powierzchni biurowej w poznańskim kompleksie Business Garden u zbiegu ...

Akademia Najemcy Walter Herz

Firma doradcza Walter Herz, świadcząca kompleksowe usługi w sektorze nieruchomości komercyjnych, powołała pierwszą w kraju ...

Promenady Wrocławskie

To projekt stworzony, by realizować marzenia. Marzenia ludzi pełnych pasji i chęci do działania, lubiących ...

Nowi najemcy OVO

Dwupoziomowe kasyno z pokojem dla VIP-ów, azjatycka restauracja Dim Sum Garden, słynny lokal z czeskimi ...