кредиты онлайн онлайн кредит на карту кредит наличными
Bolechowo 750×200 – maj 2017

Pradery to HOMEPARK

Parki handlowe Pradery, mieszczące się w Jankach, na Targówku oraz poznańskim Franowie i w katowickiej Rawie, zmieniają nazwę na HOMEPARK.

Rebranding obejmuje także nowe logo, identyfikację wizualną, zmianę stron internetowych oraz wprowadzenie nowej kampanii reklamowej.

Zmiana nazwy parków handlowych Pradery jest konsekwencją umowy zawartej podczas zakupu obiektów od IKEA Centers. Rebranding obejmuje całe nabyte dotychczas portfolio, składające się z 17 obiektów w Polsce, Niemczech i Francji. Pradera, wraz z BNP Paribas Real Estate, które zarządza obiektami HOMEPARK w Europie, zapowiadają sukcesywną pracę nad budowaniem wartości przejętego portfolio i podnoszeniem atrakcyjności tych obiektów zarówno dla klientów, jak i najemców.

HOMEPARK będzie miejscem zakupów dla osób dbających o dom i własne otoczenie, pokazującym przestrzeń życiową w sposób praktyczny, wygodny i niezobowiązujący. HOMEPARK skupia specjalistyczne i popularne marki, oferujące szerokie spektrum produktów potrzebnych do aranżacji, wystroju i funkcjonowania domu. Jest to park handlowy o unikalnej kompozycji portfolio, który oprócz szerokiej oferty w zakresie wystroju wnętrz, proponuje także rozsądny wybór artykułów spożywczych, oferty gastronomicznej, sprzętu RTV oraz asortymentu modowego. – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera, będącej właścicielem marki HOMEPARK.

Powyższy przekaz komunikować będzie także nowa kampania reklamowa obiektów HOMEPARK, realizowana przez Firmę Reklamową KUC, pod hasłem „Domowe Historie”. Przyjazne, ciepłe i pełne pozytywnych emocji grafiki przedstawiające ujęcia znane doskonale z rodzinnych domów, mają za zadanie zbudować wizerunek marki HOMEPARK, jako bliskiej codziennego życia i rozumiejącej prawdziwych ludzi.

Zależy nam na stworzeniu miejsc odpowiadających potrzebom nowoczesnych konsumentów, co jest równoznaczne z takim wykorzystaniem potencjału rynkowego tych lokalizacji i obiektów, które zapewni wzrost ich  atrakcyjności, a w konsekwencji wartości dla właściciela. Zmiana nazwy i logo to pierwszy krok w  długofalowej strategii zarządzania marką HOMEPARK. – dodaje Michał Pszkit, Dyrektor Działu Zarządzania Nieruchomościami, Europa Środkowo-Wschodnia, BNP Paribas Real Estate Poland.

chwilówki online przez Internet na Łowca Chwilówek to gwarancja szybkiej i bezpiecznej gotówki prosto na konto. 22 chwilówki w jednym miejscu, idealna chwilówka czeka dla Ciebie!
x

Zobasz także

Dworzec Roku 2018

Do konkursu PKP Dworzec Roku zgłoszone zostały 32 stacje z całego kraju. Do finału przeszło ...

Niezwykły popyt na biura

Najniższy od 5 lat wskaźnik pustostanów – 10%, najniższa od 2011 roku podaż nowej powierzchni ...

Olivia Prime najlepsza

EuropaProperty CEE Investment Awards rozdane. Olivia Prime gdańskiego centrum biznesowego Olivia Business Centre zdobywa główną ...

Hegen Polska w Szczecinie

Jeden z kluczowych graczy specjalizujących się w sprzedaży domowego sprzętu sportowego i rekreacyjnego przez Internet, ...

CHL Logistik w Świecku

Rozwijająca się na krajowym rynku firma CHL Logistik rozpoczęła już pierwsze operacje w swojej nowej ...