Ukraina

Wymyśl maskotkę Posnanii

Pomimo silnej konkurencji i funkcjonowania na rynku o jednym z największych poziomów nasycenia powierzchnią handlową w kraju, Posnanii

udało się zdobyć zaufanie klientów. Rosnące obroty i frekwencja przyciągają kolejnych najemców, a z bogatej oferty rozrywkowo-gastronomicznej chętnie korzystają mieszkańcy w niehandlowe niedziele. Posnania to największy obiekt zakupowo-lifestylowy między Warszawą a Berlinem. Ze swoją ofertą dociera do miliona mieszkańców w zasięgu 45 minut jazdy samochodem. Na 100 tys. m2 GLA znajduje się 260 butików i sklepów średnio i wielkopowierzchniowych oraz 40 kawiarni i restauracji. Wśród 300 najemców obecne są światowe i lokalne brandy, marki premium oraz butiki czołowych polskich projektantów. – Nasz unikalny koncept odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy w obiektach handlowych poszukują nie tylko oferty modowej, ale również wyjątkowej propozycji rozrywkowo-gastronomicznej. Świadomi konsumenci mają co raz większe oczekiwania i my wychodzimy im naprzeciw – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. – Szeroka oferta wydarzeń dodatkowych, od rodzinnych eventów, przez aktywne propozycje spędzania czasu w niedziele, po działania na rzecz zrównoważonego transportu miejskiego takie jak: Posnania Bike Parade, serwisy i wycieczki rowerowe, powodują, że Posnania jest najchętniej odwiedzanym obiektem handlowym w regionie – dodaje.

ROZRYWKA PRZEDE WSZYSTKIM

W niedziele wolne od handlu Posnania zaprasza do aktywnego spędzenia czasu. Największą trakcją dla rodzin z dziećmi jest ogromny dmuchaniec oraz skate park na podziemnym parkingu. – Nieustannie komunikujemy się z naszymi Klientami pytając o ich oczekiwania i opinie dotyczące naszej oferty. Po ogromnym sukcesie Skate Ferii wsłuchaliśmy się w prośby Klientów i ponownie zaprosiliśmy ich do skateparku, który zorganizowaliśmy na naszym parkingu – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii. W wybrane niedziele mieszkańcy miasta mogą korzystać z trzydziestu lokali kulturalno-rozrywkowych takich jak kino, restauracje i kawiarnie, klub fitness z basenem czy kręgielnia.

Posnania zachęca mieszkańców do aktywnego spędzania czasu nie tylko w swojej przestrzeni, ale również poza nią. Najlepszym przykładem takiego działania jest Posnania Bike Parade, która już od trzech lat przejeżdża ulicami miasta i integruje poznaniaków.

Poznań od kilku lat stawia na zrównoważony transport miejski oraz rozwija politykę rowerową. Przy współpracy z władzami miasta Posnania stworzyła lifestylowe wydarzenie, które przyciąga mieszkańców całego regionu. – Poznaniacy to jedna z najprężniej działających społeczności rowerowych w kraju. Widząc ten trend zdecydowaliśmy się stworzyć wydarzenie, które zintegruje znaczną część mieszkańców miasta. Po trzech edycjach Posnania Bike Parade można stwierdzić, że na stałe wpisała się ona już w kalendarz miejskich wydarzeń – mówi Agnieszka Juszkis. – Po raz kolejny przed Paradą zapraszamy na darmowe serwisy rowerowe, a w wakacje na tematyczne wycieczki rowerowe – dodaje.

KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

Posnania od samego początku stawia na rozbudowaną komunikację z klientami. W dialogu wykorzystuje różne narzędzia i metody, m.in.: badania konsumenckie, wywiady, ankiety. – Dzięki komunikacji z klientami wiemy, jakie marki widzieliby w naszym obiekcie. W ostatnich tygodniach pojawiły się u nas takie brandy jak: Flying Tiger Copenhagen, Cukiernia Sowa czy Converse. Rozmowy z kolejnymi najemcami trwają, gdyż wierzymy, że stałe rozbudowywanie oferty Posnanii o najbardziej pożądane przez Klientów marki da nam możliwość przekonania do siebie jeszcze większej liczby klientów – mówi Marek Ćwiek.

W badaniach klienci wskazali kilka czynników, które w ich odczuciu są atutami Posnanii. Są to: wygodny i bezpieczny parking, bogata oferta usług dodatkowych oraz weekendowe wydarzenia dla całych rodzin.

Posnania pokazuje, że umiejętne prowadzenie dialogu z klientem pozwala osiągnąć sukces na rynku retail. Dzięki temu najemcy odnotowują wzrost obrotów miesiąc do miesiąca, a sama Posnania cieszy się rosnącą popularnością i coraz większym wskaźnikiem footfall’u.

WYMYŚL I ZAPROJEKTUJ MASKOTKĘ

Dziesięć nagród, realizacja maskotki i wystawa najlepszych prac – właśnie startuje konkurs na projekt maskotki Posnanii. Oficjalna prezentacja zwycięskiego projektu nastąpi podczas czwartej edycji Posnania Bike Parade. Zgłoszenia przyjmowane będą do 16 maja.

Posnania to wyjątkowa przestrzeń z bogatą ofertą kulturalno-rozrywkową, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi. Zachęcamy wszystkich mieszkańców regionu do wzięcia udziału w konkursie na projekt naszej maskotki, która będzie nam towarzyszyć na wszystkich rodzinnych wydarzeniach – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii. – Oceniając nadesłane zgłoszenia będziemy zwracać uwagę na kreatywność, oryginalność i pomysłowość. Najlepsze prace zostaną zaprezentowane na wystawie z okazji Dnia Dziecka – dodaje.

Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze i nagrodzi dziesięć prac. Nagrodą główną jest Karta Podarunkowa Posnanii o wartości 1 000 zł oraz realizacja maskotki zgodnie z projektem. Nowa maskotka Posnanii zostanie zaprezentowana podczas czwartej edycji Posnania Bike Parade, która odbędzie się 16 czerwca.

Projekty można wykonać dowolną techniką graficzną, komputerową lub manualną. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 maja. Można je przesyłać mailowo: maskotka@posnania.eu lub pocztą na adres: V5group, ul. Śląska 4, 60-614 Poznań z dopiskiem konkurs Maskotka-Posnania.

Więcej informacji na stronie www.posnania.eu.

x

Zobasz także

R. Sławski upamiętniony

Tablica upamiętniająca Rogera Sławskiego, poznaniaka, naczelnego architekta Powszechnej Wystawy Krajowej została odsłonięta na ścianie kamienicy, ...

Remont pętli na Junikowie

W sobotę 23 marca, rozpoczną się prace związane z remontem zadaszenia nad peronami tramwajowymi i ...

Tramwajem na Poznań Wschód

Radny Andrzej Rataj wystosował interpelację w sprawie planowanej trasy tramwajowej z pętli Zawady do stacji ...

Prozerpina bez gwiazd

Radny Mateusz Rozmiarek -donosi biuletyn.poznan.pl złożył interpelację w sprawie usunięcia gwiazd z podłoża fontanny Prozerpiny ...

Synagoga to zabytek

Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków wszczął z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie wpisania do rejestru zabytków ...